fredag..

och vad händer idag då??!!Ja inte vet jag..men en dammsugning behövs nog o lite dammning kanske..haha..har ju varit korsdrag här nu hela veckan så jag lovar att de e dammigt!!
Har latat mej mest nu i flera dar med lite avbrott för kaffefrämmande.De märks att folk har semester nu.Igår kom gubbens styvdotter med sin 5åriga son o ville bada..o som han gladde sej!!!trodde aldrig vi skulle få upp honom från poolen.så roligt att se!!Själv har jag oxå legat o lögat mej där en del.De e så svalkande o skönt.

Idag ska nog Tord gå av för att börja sin semester oxå.Typiskt då att vädret vänder!!e meningen att vi ska åka o campa med några kompisar men de återstår att se..för inte 17 åker vi om vädret lovar regn hela helgen heller.Då finns de annat att pyssla med här hemma istället.Fast de e ju synd för de skulle va himla trevligt annars ju.Vi får se vad de blir.

Altanen e nu färdigmålad på utsidan..förutom några stolpar här o där.Nu ska vi ta taket o insidans stolpar så e de klart sen.Ska försöka få tag i en snygg heltäckande matta oxå..inte sånt där konstgräs..de e fult tycker jag..blir nog nått i grått tror jag.Blir nog himla bra när de e färdigt .
Hjälper Robin oxå en del med att färdigställa hans lägenhet .Ska tapetsera sovrum ,kök o lägga golv.Vardagsrummet e så gott som klart.Han har slitit som 17 hela veckan med målning o sånt helt själv.så duktig så...haha..

Nu e de dax att börja dagen så de blir nåt gjort.Ha en skön helg govänner o ta vara på varandra.!
Kramar om....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0