Vardag..

hallo gott folk..sitter här o grunnar på vad jag ska kunna sysselsätta mej med idag..hmm..
Har som vanligt inte lust med så mycket alls men dagarna blir såååå tråkiga o långa då juh..
Fick lite gjort nere i källaren igår iallafall..julstökade o gjorde mysigt..även ute fick jag till det..satte granris o sånt i urnorna o så några tomtar förståss..haha..solen gjorde ju sitt bästa så de gick o vara ute för en gångs skull. O har vi tur så skulle den visst göra de även idag o imorrn..tänka sej va!!??Men sen börjar de väl om till helgen igen..Nää nu ska vi inte va så pessimistiska.

Idag e de ju onsdag o halva veckan avklarad.Känns myyycke skönt.
Stora sonen håller som bäst på att flytta..IGEN..så han har fullt upp iallafall..rätt åt han..han lär sej aldrig att trivas på ett ställe för länge.Lite jobbigt tycker jag o vi har nu sagt att han får klara detta själv.
Bilen var han däremot o snodde i morse den rackarn..hade visst ingen annan med drag.
Hoppas bara dom tar de lugnt för de e snorhalt på gatorna häromkring.Tur att de finns försäkringar..hehe..
Vi får väl åka o titta til dom till kvällen.

Har nu fått i mej den första kannan te o de smakade smaskens.Nu kanske jag ska ta o lyfta på ändalykten o försöka få nåt gjort.Alltid finns de nåt..om jag jag bara letar så.

Ha D Gott govänner!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0