trist..


O så vart de onsdag..liiiite närmare ledigheten.Men ändå känns den så låååångt borta juh..
De e ju sååå himla tråååkigt!!
Vad hittar ni på för att göra dagarna lite ljusare??Själv har jag inget förslag alls. Har ju redan fixat allt som ska till innan jul..ja förutom granen då o inhandlingen..men de får ju vänta tills dagarna innan som alltid.

Igår talade Mia om att de blir flytt redan till nyår för hennes del. Hon har inte fått jobbet men hon o flickorna drar iväg ändå. Huset ska hyras ut till en familj under en tid innan de säljs, så nu e allt bestämt o klart.Trist o tråkigt tycker vi om det!!!Hon ville att jag skulle följa med henne o kolla på boende i Säter o Borlänge nu imorrn eller fredag..får se hur jag gör..de beror på hur jag känner mej o hur vädret är.Visst skulle de vara skönt att komma hemmifrån ett tag visserligen men jag kan lätt bli orolig på vägen oxå så..aja..de löser sej.
Hon får väl ta hand om mej isåfall..haha..

nej gott folk..jag har inte mer att säga för dagen så jag går o tar mej en kopp te istället.
Hoppas ni fortsätter att titta in då o då iallafall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0