snart jul????

gomidda.gomidda..idag har jag egentligen inget att skriva om alls..fast de brukar ju förståss inte hindra mej..haha..
Har varit på mitt möte som vanligt..grått ute som vanligt o lika tråkigt som vanligt..suck..
Fast lite positivt e ju iallafall att de nu bara e 2 veckor kvar tills mannen går på ledighet..o inte ens de för han går ju redan på fredan.Gud så himla SKÖNT de ska bliii!!!


I helgen som var blev de som vanligt bastumys..våran vän Mia gjorde oss den stora äran o deltog.
Plötsligt fick vi ide´n att ta sista bussen upp till Kolsva för att besöka andra goda vänner.Snabbt fixade vi oss iordning o drog iväg. Riktigt trevligt var de.Tack Mia för en kul kväll!!
Kanske de blir lite färre av dom framöver för nu e hon på G att flytta till Borlänge minsann!!!Då blir de tomt kan jag lova.Hon söker flera jobb där o vi hoppas ju naturligtvis att de går bra men vi kommer att sakna henne..de e ju tur att de inte e världens ände iallafall..bara 1,5 timme härifrån så de ska nog lösa sej..vi har ett rum står till förfogande när hon kommer..

I går var lilleman Lucas här på besök med mor o mormor..de var himla trevligt ska jag säga.dom stannade i flera timmar o bara snackade..inte så ofta de händer tyvärr men nu e de ju snart jul så då ses vi snart igen.
Han har blivit sååå stor..lång o ståtlig är han..6år gammal.Han var så lycklig när han fick hålla i våran lilla Star.

Nu ska jag gå o hälla i mej en stoooor kanna Te..mums..har nog blivit lite beroende av de tror jag..haha..
Ni får ha d så bra gott folk o glöm inte att äta måååånga pepparkakor så ni håller er snälla tills farbror tomten kommer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0