Skön helg!!!

Idag har de verkligen varit full rulle hela dan.Både gubben o jag var till läkaren i morse för att få ny medecin..jag för min ångest o han för sin tennisarmbåge.Sen var de raka vägen till apoteket o sen hem.Ganska skönt med den promenaden faktiskt.de e alltför sällan vi GÅR upp på stan..de blir att man tar bilen av bara gammal vana.
Väl hemma så satte jag igång att fixa de sista av julstöket.nu får de räcka tycker jag.Vill inte ha allt för mycke tomtar o sånt..dom jag har e väl utvalda..ok..nån liiiten till ska jag nog ha i vitrinskåpet tror jag..de ser lite tomt o färglöst ut just nu.Annars e de nog bara granen som fattas.
Var ner till  Byrgers en snabb sväng för att köpa hyacinter..o men gud va mycke snyggt de fanns där då..haha..men jag stålsatte mej o köpte bara de jag skulle..haha..
Sen följde jag med gubben o fixade med vinterdäcken..nu e dom äntligen på plats.

Nu sitter jag ner en stund för att vila min trötta rygg..ska alldeles snart fixa till en Potatisgratäng till ikväll.De e ju bastukväll o myyyys...kompisen Mia kommer o bastar med oss..men hon skulle visst ta sista bussen hem till kolsva sen.ville vakna i sin egen säng utan barn o de kan jag väl förstå.

Älsklingen sitter just nu o kollar tv med en rom o cola framför sej.wiskeyn var slut..hehe..o själv ska jag ta mej en drink som visst kallas T2 eller nåt. Den består iallafall av lika delar vaniljvodka o sweet sour appel samt limejucie o sprite..den e mumma vill jag lova.Till bastun blir de ju som vanligt öl.

Skönt med Fedag e de hur som hellst!!!
Ha en jätteskön kväll mina vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0