Julen redan över...

Näää kanske inte riktigt men de känns nästan så tycker jag.allt går så himla fort..bara själva julaftonen varit så e de lixom slut..
Hemma hos oss har de varit en jättelugn helg.Robin var hos oss o käkade på middagen sen kom Mia o hennes två tjejjer vid halvsextiden o vi badade bastu o drack lite glögg o sen spelade vi yatzy..de var hur trevligt som helst.fast Robin tyckte nog att de var den tråkigaste julen på länge..han e ju van att fira den ihop med moster o kusiner o så..men som jag sa åt honom.."man får inte roligare än man gör sej".
Han saknade väl sin flickvän o de kan man ju förstå eftersom de e så nytt.
Iallafall så hade vi de mysigt o Mia o flickorna sov över o åkte hem vid middagstid på juldagen.
Juldagen o idag,annandagjul så har vi bara tagit de lugnt.Gick en långpromenad idag för att kolla till Robins katter lite o de var jätteskönt att röra på sej.Vågen var ju inte särskillt snäll i morse..haha..men jag bryr mej inte nu över helgerna.De får jag ta tag i när allt e över.Först ska jag fira nyår o sånt.

Imorgon ska vi på bröllop minsann.De e Tords bror som ska gifta om sej hastigt o lustigt.
de ska bli trevligt men lite konstigt eftersom vi inte ens blivit presenterade för den blivande frun.
Hon är från estland o eftersom hon har hela sin släkt här över julen så tyckte dom att de var lika bra att passa på då.Dom väntar barn i mars oxå så allt har gått så fort så..på mindre än ett år så e dom gifta..har barn o hund..somliga kan..haha
Jag fick en jättefin tunika av sonen i julklapp som jag tänkte ha då..ska bli sååå fin så.

Nåväl..nu har jag uppdaterat lite iallafall..ska bli mer sen..när nyår e över o trettondagar o sånt..då välkommnar vi våren!!!!Jag längtar dit..gör inte ni???

Ha nu en skön fortsättning på helgerna o ta hand om varandra          .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0