hundlöpning..

o så va de vardag igen då..helgerna bara flyyyyger iväg.O de e väl liiite skönt nu oxå för då kommer ju en längre ledighet snart!!
Helgen har varit hur skön som helst.Avslutningen på dansen i fredags var lite avslagen men ok ändå tycker jag.Jag dansade iallafall en hel del.När folk började droppa av så stack vi ner till hantis där vi sammanstrålade med några kula kompisar från kolsva.Inte mycket folk där precis men ganska bra trubadur så de var trevligt ändå.
Lördag o Söndag var bara slappa.ett par promenader fick vi in iallafall o de var väldigt skönt.I Lördags kom de ju lite snö oxå..de hade jag ju planerat in lagom till lucia så de var väl en bra timing..haha..
Tittade lite på gran när vi gick hem ifrån stan o de va attans så dyra dom har blivit då..500 spänn för en kungsgran!!!Vi får nog se om dom finns billigare nånannanstans.Vi har ju haft plastgran i många år men nu vill vi ha en äkta iår.

Såg ni idol i fredags då??Vilken pipa Erik har alltså!!!Han e GRYM juh!!!Att de kan komma så mycket röst ur en sån liten person e för mej en gåta.LOVE HIM!!!
O hejja Playtones säger jag bara!!!Dom ger järnet!!Så ska ett modernt dansband låta i mina öron!!yeeehaaa!!


Idag ska jag tvätta en hel del.Vovven löper o har sprungit o skvättat lite varstans vilket ju har satt sina spår..hehe..inte sååå himla kul att vi har ljusa möbler då precis.Soffan nere i tv-rummet e värst men oxå enkel att tvätta i klorin som tur e..nu e de ju oxå en gammal soffa så de e inte hela världen.Soffan i "finrummet" har jag lagt en pläd över så den har klarat sej som tur e.
Nu har de mesta blödningen gått över o hon har inlett sin andra fas av löpningen..nämnligen själva parningen..haha..ni skulle se!!!Hon gör allt för att få till de med katten!!!!Nu e de ju så att katten oxå e en HON!!!så de blir ju liiite konstigt..tycker både vi o katten!!De ser sååå himla tokigt ut hur hon kromar sej o vill till!!


Annars e de som vanligt härhemma..en evig väntan på ledighet med andra ord..haha..
Vi skulle visst kunna få mer snö i veckan o MYCKET kallare dessutom.De blir att leta fram långkallingarna för hundpromenaderna nu då.
Ha de så gott o ta hand om varandra!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0