dans.

Yeeesss!!!Äntligen fredag!!!Bara en ynka vecka kvar till jullov!!!

Idag har jag äntligen skrivit på pappren till star, så nu e hon helt o hållet min.Sååå skönt.Inte blev försäkringen så dyr heller som jag trott.ca.100kr. i månaden o de kan hon väl vara värd..hehe..
sen fick jag alla papper på henne..men inte nåt om hur de gått för henne på utställningar..de var lite synd tycker jag men skitsamma..jag har inte henne för att visa upp en massa utmärkelser precis.

Just nu e älsklingen ute o käkar julbord med jobbet..sååå avis e jag.Jag vill oxå ha juh..men jag får minsann nöja mej med nåt enkelt ur frysen...suck..e de rättvist de??
Ska nog skrämma upp lite potatis o korv tror jag..orkar inte stå vid spisen känner jag.

Igår blev de så gott som bestämt att vi ska fira jul ihop med mia o alla hennes barn.de var ju trevligt..slipper vi sitta helt ensamma då...även om de nog oxå hade varit skönt så blir de lite mer julkänsla när man e några stycken o dessutom barn.Så nu blir de nog att vi köper ett par klappar ändå tror jag.De tyckte Robin var en bra ide för som han sa..annars blir de astråkigt juh..haha..vissa vill inte bli vuxna när de gäller jul.


Ikväll blir de ingen bastu heller för de e avslutning på dansen o då ska vi ju dit såklart.De ska bli skoj.Mycke dans brukar de bli då så jag får ta dom bekväma stövlarna på för säkerhets skull.
Lite käk först med alla o sen efter åtta så får man börja inta lite starkdrycker om man så vill..haha..men jag ska bara köpa mej en flaska vin..svartvinbärs tror jag..de e såååå gott o inte så starkt heller..jag brukar blanda de med sockerdricka o då räcker de längre oxå..blir nog himla bra.
Resten av helgen e inte planerad så vi får se vad de blir..kanske nån julmarknad eller nåt..

Vad ska ni hitta på?                          

Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

Hej det var ett tag sedan jag skrev här men du har skrivit många gånger till mig..Kan du inte skriva till förra ägaren och be henne skicka utställningspappren till dig det skulle jag ha gjort. Det är ju kul att ha. Jag vill också äta julbort min gubbe är idag och äter med jobbet sitt. Men inte jag. Kanske lika bra när man håller igen...

2009-12-11 @ 14:44:49
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0