vardag

o så var de "vanlig" måndag igen då...suck...ganska trist faktiskt o typiskt med vädret oxå...nu e de minsann soligt o fint!!
Mannen var inte särskillt motiverad att gå till jobbet i morse precis..o de förstår man ju.

Igår blev de iallafall lite nyttigt gjort här hemma.Tord la stenen runt huset nu o de blev sååå bra så.Själv rensade o ansade jag i hallonhäcken.Hur mycke brännässlor som helst..en del buskar fick sej en klippning o trimmern kom fram..sen passade jag på att tvätta lite oxå.
Syrran o hennes gubbe kom på besök..vilket ju alltid e trevligt.

Idag blir de däremot inte mycke gjort..hehe..liten svängom med dammsugaren möjligen..annars e de att ta vara på den sol som bjuds så mycke som möjligt så klart.

Ja hur har de gått med vikten då över sommaren!!!???
Upp o ner ner o upp..haha.har käkat gott hela sommaren o en del öl o så har de ju oxå blivit..men sååå farligt e de inte.
Låg på 76.4 som minst o får väl skärpa mej liiite men de brukar gå fort tebax eftersom de mesta e vatten..de vet jag av erfarenhet.3 kilo till ska bort nu o i värsta fall får jag väl ta till drycken igen ett tag.

Nu ska jag ut i solen o njuta...ha d gott govänner!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0