Måndag..




Goodmorning folks!!!
Idag e jag trött ska ni veta..själv vet jag inte riktigt varför eftersom jag sov större delen av dan igår.
Var på fest i lördagskväll o de blev inte sååå sent tror jag..hehe..
vi skulle egentligen ha varit o grattat min svåger i går eftermiddag men gubben gick o vilade på maten o somnade o sov i 3!!!!!timmar!!!!han brukar aldrig kunna det..så nu blev de inget grattande eftersom klockan blev lite för mycket.Nåväl..vi får ta de ikväll istället.
Idag ska jag även hämta paket som kommit..sååå kul juh.Nytt överkast o gardiner till sovrummet..kan ju aldrig vara fel..hihi..de e sååå trevligt att förnya lite hemma tycker jag..särskillt nu när hösten börjar göra sej gällande.jag blir ju så inspererad av styleroome här på nätet oxå..så mycke fint att titta på...besök gärna  styleroome.se o ta en titt.

annars har de inte hänt så mycket under veckan som varit..haft lite kaffebesök o sånt e ju alltid kul.
Ringde vovvens matte o tänkte komma på besök men nu har hon fått sina valpar så jag måste avvakta en månad..suck..hatar att vänta..men sen skulle hon komma o besöka mej några gånger innan jag får ta hem henne.Längtar sååå...ska bli så kul!!!hon e sååå fin.
får se hur kissen reagerar på henne bara..hoppas de går bra.

Nu börjar de bli dax att ta sej i kragen o göra nåt så man vaknar...sååå seg..men en dusch gör nog susen skulle jag tro.
Ha d så gott o var rädda om varandra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0