städning...huvva

inte särskillt skojjigt alls men välbehövligt tyvärr..
Har blivit lite eftersatt den senaste tiden ska erkännas..finns ju annat som e mer kuligt lixom..haha..
de har ju varit bra väder dessutom nu ett tag o då e man ju mest ute iallafall så.

Imorrn eftermiddag åker vi till Ransäter på countryhelg..ska bli sååå himla kul!!!vi åker nästan så fort gubben kommer hem från jobbet..jag har då packart bilen så han har bara att ta sej en dusch o en kopp kaffe så...tar kanske 2 timmar att åka så vi räknar med att vara där vid halvsju tiden..hoppas syrran har maten färdig åt oss när vi kommer..haha

magen då...ja den har varit bättre men inte helt bra..får hoppas den håller tills vi kommer hem igen iallafall..inte kul att vara därborta o inte må bra.vikten låg i morse på 77,1 o de får jag väl vara nöjd med..har käkat mest sallad dom senaste 2 dagarna nu men de blir nog en hel del fusk nu när vi e borta skulle jag tro..men oxå en hel del dans hoppas jag.dom har ju två lador med dans..en för dom som inte har kommit så långt än o en för dom riktigt duktiga..de e ju bra så en annan oxå har en chans..haha

nehej..nu e de dax att forsätta med golvtvätt..de e ju iallafall skönt när de e färdigt.
ha d gott govänner o glöm inte att vara rädda om varann!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0