rullar på

i sakta mak rullar dagarna förbi..lugnt o stilla..lite trist e de allt. skulle vilja ha nåt att göra..ska ta o kolla upp vad dom gör på dagvården tror jag.Kanske kan jag komma dit o göra lite nytta o träffa folk..bara några timmar skulle göra susen tror jag.Ska träffa en ny terapeft på psyk. nu den 1-a september o få ny träning..få se hur de går då..ska prata med henne om sysselsättning då iallafall.Lite nervöst e  de allt inför mötet men de går säkert bra..bara hon inte har FÖR stora krav från början..huvva

 Igår var syrran här en sväng efter jobbet..de e alltid trevligt.vi satt i trädgården o dividerade lite hit o dit.dom håller på att göra om lite i sin trädgård o de blir särkert skitbra som vanligt..o då blir jag sååå avis för att våran e halvfärdig bara..suck..så mycket jag SKULLE vilja ha gjort men som inte blir p.g.a. ekonomi o sånt..hur trist e inte det!!??Nu hoppas jag att de iallafall ska bli av nästa sommar..börjar bli allvarligt trött på den som den e nu. Sen pratade vi lite om syskonträffen som ska bli nu den 12 ..ska bli sååå himla skojj..hoppas så många som möjligt kommer oxå..många jag inte har träffat knappt av kusinbarn o så ens

. Idag e de trädgården som gäller.ska som vanligt kratta äpplen..suck..o plocka lite men mest blir de nog att sitta med en god bok.Gäller att ta till vara på dagarna nu innan de blir kallt o tråkigt.Ser ju att dagarna e mycket kortare redan.Nu e de mörkt vid 9..sååå tråkigt juh..vill ha sommar långe än.vi får hoppas på en sen höst.

seee yahhh!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0