höst??!!

De känns faktiskt som om de redan är det!!de går så fort nu..vill inte!!
Luften e ju hög o klar o de e ganska skönt men sommaren vill jag ha kvar ännu ett tag.
När vi var i Ransäter var de bara 2 grader på natten o de var nästan så frosten låg på marken när man gick på toa på morronen..huvva..inte än..pleeeease...

idag ska de bli lite klippning av gräsmattan igen..kanske e de sista gången??!!nu ligger de istället massor av äpplen där...måste kratta undan dom först..vill egentligen inte ha några äppelträd alls..dom e bara till besvär tycker jag..haha..ingen som äter dom iallafall så...suck..men gubben tycker att de e bra insynsskydd från husen över gatan o de har han ju rätt i förståss.

Vågen var snäll imorse oxå..yippieehh..har tagit 2,2 redan sen helgen.bara vatten..jag veeeet men de e roligt ändå.
nu e jag snart tebax där jag var innan semestern..skööönt juh.
har köpt naturdiet igen för att skynda på de hela lite men ska äta mat oxå..frukost o middag på kvällen.
ska försöka skärpa mej när de gäller frukten oxå..åt 3 st. igår..hejja mej!!!

Nu har jag oxå tagit mej i kragen o bjudit hem cissi o jonte på lite käk.Har sagt de så länge men de har lixom aldrig passat..men nu så..i mitten av september ska de äntligen bli av.Lite paj o kräftor har jag tänkt att de ska bli.syrran o hennes karl får oxå hänga med på ett hörn..hehe..ska bli himla trevligt.

nehejj gott folk..nu e de dax att göra lite nytta.Ha en bra dag..de tänker jag ha!!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0