Hemma igen

efter en jäkligt kul långhelg i ransäter.Massor av roligt folk o god mat..haha..har lagt på mej nåt kilo..
de blev visserligen inte sååå mycke dans för min skull..de spelades inte så lätta danser..hahahaha..men en ny lyckades jag lära mej iallafall.Men de var inte de som räknades för oss utan gemenskapen i gänget...betyder oerhört mycke för oss.
vädret var fint fredag o lördag till frammåt kvällen när himmlen öppnade sej..skyfall e bara förnamnet.
på natten började de blåsa oxå..nästan full orkan vet´ja..vaknade flera gånger på natten av att partytältet höll på att blåsa bort..o preciiis när vi satt o avnjöt frukosten så gjorde de det!!!!Tältet lättade från marken o flög iväg över husvagnarna som stod bakom...ohhh va rädd jag blev!!!de blev till att flyga upp o grabba tag i tältet för att rädda de som räddades kunde...bord o stolar med frukosten,, allt slets snabbt upp o förflyttades till säkrare ställe..haha...huvva va jobbigt de var...men till slut var de någotsånär iallafall o tältet kunde tas ner. o frukosten ätas färdigt.suck..Tack För hjälpen Martina o Hampus...;0))
hemfärden gick vid halvfyra tiden o då följde tord o jag med syrran för att hjälpa dom att få upp förtältet i malingsbo igen..vi var inte hemma förren 8 o då var man ganska seg kan jag lova.

nu på morronen har jag varit trött o tagit de lugnt men nu e jag duschad o klar för de vanliga pysslet härhemma. ska väl gå ut i trädgården o se vad som har blivit raserat av stormen.
Ha d gott govänner

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0