magproblem

vaknade  i Fredagsmorse vid 4snåret. av att min mage var i olag..usch o fy va ont de gjorde..
Med tiden blev de värre så de slutade med ett besök på akuten.Trodde de var gallan men dom ville ta ett ekg, för hjärtbesvär hos oss quinnor kan yttra sej nästan hursom hellst tydligen.
nu var de gud ske lov inte nåt fel på hjärtat...skönt...o inte gallan heller  utan tydligen "bara" lilla magen som krånglade. fick lite medecin o sen fick jag åka hem.ska väl bli kallad vad de lider för en riktig undersökning..vilket jag både bävar för o ser fram emot.
Resten av dan var de ryggläge i skuggan på solsängen.småsov en lång stund vilket var välbehövligt.
Frammåt kvällningen hade vi bjudit in vår gode vän "Svante" för ett dopp i poolen.
Hon hade i sin tur med våran gemensamme vän Peter vilket var himla trevligt.
vi slängde oss i badet o de var sååå skönt!!!Peter  formligen landade med ett magplask...haha..nivån i poolen sjönk avsevärt kan jag upplysa om.
vi åt gott o myste med några öl i skuggan.
Senare kom även bror min o hans dam för att umgås en stund....mer bad o dryck o till slut var de rena festen i trädgården.Musiken vart nog liiiite hög oxå e jag rädd (förlåt grannar) Men de var sååå himla kul ju...
Sent blev de som vanligt förståss...haha
Jaaa vilken fredag!!!!

Resten av helgen blev som vanligt ungefär..v-ås på lördagen o sen poolen förståss..annars ganska lugnt...haha

imorrn e de återigen måndag o trist arbetsdag för gubben.Längtar till torsdagen för då ska vi nämligen till Ransäter för en countryhelg igen.ska bli så himla kul.ska få bo med syrran i hennes huvagn.
Hoppas de vackra vädret består till dess bara.
Ha en riktigt skön söndagskväll!!!

Kommentarer
Postat av: Annica Lundgren

Ja Annica här följer din blogg är kompis med Tiialina som också följer...jag gillar sådana fredagar med med dopp ipool nån öl sen kommer det nån till blir en öl till , sen är det fest, men det är så det skall vara spontant och trevligt, händer inte så ofta men när det händer så är det kul..ha det gott... annica

2009-09-11 @ 07:29:23
URL: http://pinkladyw595.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0